මානව සම්පත් කළමනාකරණය සහ පරිපාලන අංශය

 

ජාතික නිවාාසසංවර්ධන අධිකාරියේ ශ්‍රම බලකාය නිසි කාලයේ, නිසි පුද්ගලයා නිසි ස්ථානයේ පවත්වාගෙන යාමත්, වර්තමාන සහ අනාගත අභියෝග ජය ගැනීමත් සඳහා මානව සම්පත් කළමනාකරණය සහ පරිපාලන අංශය වගකිව යුතුය.

මානව සම්පත් කළමනාකරණය සහ පරිපාලන අංශය, සංවිධානයේ වටිනාම සම්පත් වන සේවකයන්ගේ කෙටිකාලීන සහ දිගුකාලීන ගැටළු සඳහා විසඳුම් සැපයීම මගින් ඔවුන් ස්ථායී කරවීමට බැඳී ඇත.

මානව සම්පත් කළමනාකරණය සහ පරිපාලන අංශයේ ප්‍රධාන වගකීම්

  • ආයතනයේ මානව සම්පත් කළමනාකරණය සඳහා අවශ්‍ය සියලුම පරිපාලන කටයුතු සිදු කිරීම.
  • සේවකයින්ගේ බදවා ගැනීම, උසස්වීම්,  අනුයෝජනා, මාරුම්,  සේවය නවතා දැමීම, තාවකාලිකව අත්හිටුවීම සහ රජය අනුමත කර ඇති දීමනා ගෙවීම ආදියට අදාළ කටයුතු සිදු කිරීම.
  • සේවක දීමනා, සේවක අර්ථසාධක අරමුදල් සහ සේවා නියුක්තිකයන්ගේ භාරකාර අරමුදල් ගෙවීමේ කටයුතු ක්‍රියාත්මක කිරීම.
  • සේවකයන්ගේ පුහුණු අවශ්‍යතා අනාවරණය කර, අවශ්‍ය අනුමැතිය ලබා පුහුණු වැඩසටහන් හඳුන්වාදීම.
  • ආයතනයේ විනයමය ක්‍රියාවලියන්ට අදාළ නීති හා ප්‍රතිපත්ති අනුගමනය කර ක්‍රියාකරවීම.
  • සේවකයින්ගේ පැමිණීම, පිටවීම සහ අනතුරු නිවාඩු, වැටුප් රහිත නිවාඩු, අර්ධ වැටුප් නිවාඩු, මාතෘත්ව නිවාඩු වැනි සියලුම නිවාඩු වාර් තා නඩත්තු කිරීම.
  • සන්සුන් ණය, වෛද්‍ය ප්‍රතිලාභ, නිවාඩු මුදල් ආදිය ගෙවීම ක්‍රියාත්මක කිරීම සහ එහි අධීක්ෂණය.
  • අධිකාරියට අවශ්‍ය භාණ්ඩ මිලදී ගැනීමේ ක්‍රියාවලිය අධීක්ෂණය කිරීම.
  • වාහන, රියදුරු සහ ප්‍රවාහන අංශයේ අනිකුත් සේවකයන්ගේ නඩත්තු කටයුතු අධීක්ෂණය කිරීම.
  • සේවකයන්ගේ සහ සංවිධානයේ චංචල සහ නිශ්චල දේපල ආරක්ෂාව තහවුරු කිරීම සඳහා ආරක්ෂක අංශයට අවශ්‍ය උපදෙස් ලබාදීම.

මානව සම්පත් කළමනාකරණය සහ පරිපාලන අංශයේ සන්සුන් කිරීමන්

මානව සම්පත් කළමනාකරණය සහ පරිපාලන අංශය සංවිධානයේ දැක්ම සහ මෙහෙවර සැබෑ කරගැනීම සඳහා සේවකයින් කළමනාකරණය කිරීමේ විශිෂ්ට භූමිකාවක් ඉටු කරයි. සේවකයින් ප්‍රේරණය කිරීමේ අරමුණු කර ගනිමින් විවිධ පියවර අනුගමනය කරයි.